Ir al contenido principal

PROPOSTA PARA 5º E 6º DE PRIMARIA, 1º E 2º DE ESO: VIOLENCIA DE XÉNERO

 I CONCURSO FOTOGRÁFICO SOBRE A VIOLENCIA DE XÉNERO

1. Consolidar actitudes positivas cara a igualdade entre homes e mulleres.

2. Desenvolver accións preventivas para evitar situacións de discriminación e violencia contra a muller.

3. Lograr o desenvolvemento das Competencias básicas:  tratamento da información, a comunicación, a autonomía persoal, a cidadanía e a expresión artística.

4. Elaborar un mural conmemorativo, utilizando as aportacións dos alumnos/as.

DESENVOLVEMENTO DA ACTIVIDADE: 
  • DOCUMENTO GUÍA PARA O ALUMNO

  • A partir dunha exposición de fotos que representan distintos tipos de violencia faremos unha chuvia de ideas coas emocións e pensamentos que nos xenera. Unha vez que lemos a mensaxe das imaxes, establecerase un coloquio sobre o tema:
    •  Que cres que senten as persoas que sofren discriminación e violencia sobre elas? 
    • Que entendemos por violencia? 
    •  Parecenos importa xeitar a violencia?
    •  Hai distintas clases de violencia? 
    • Por que cren que é necesario un día conmemorativo contra a violencia á muller?




  • 2-   Investigamos nos medios de comunicación
    • Propoñeremos os nosos alumnos e alumnas que traian para a seguinte sesión noticias nas que se reflicta algunha forma de violencia. complementaráse con outras noticias de prensa variadas que poden obterse en Internet ou ser achegadas polo profesor ou profesora.
    3- Posta en común das noticias e clasificación en diferentes tipos de violencia
    ·         Cada alumno ou alumna presentará á clase a noticia que trouxo. Entre todos as clasificaremos en diferentes tipos de violencia, colgándose despois nun panel, destacando como unha das categorías a violencia contra a muller.
    4- Deseño da fotografía
    • Cada un dos equipos tomará as decisións necesarias para o deseño da súa fotografía: intención comunicativa, ambientación, escena, situación, expresión de emocións, mensaxes implícitas, etc., así como a organización de recursos materiais e persoais. Recollerán os acordos alcanzados nunha acta do grupo.
    5- Realización da fotografía
    • Cada un deles elixirá un espazo do centro para a escenificación da mensaxe e fará varios ensaios coa cámara de fotos ou co teléfono móbil. 
    • Finalmente prepararán un lema e un texto explicativo da fotografía do seu grupo.
    5.-  Exposición das fotos nalgún lugar visible do centro

  • Actividade adaptada do programa Educar para a igualdade que desenvolve o Goberno de Canarias

  • Comentarios

    Entradas populares de este blog

    Felices vacacións!

      Dende a biblioteca vos desexamos unhas felices vacacións cheas de moitas lecturas e xogos.👀😊 Ata setembro! 💛

    Recomendacións lectoras para o verán

      E neste verán, descansar e ler pode ser un bo plan. Por iso, vos deixamos estas recomendacións lectoras 👇

    HAIKUS JAPONESES

    Para o día da poesía   proponemosvos un traballo no que ides ter que seguir a tradición japonesa e compoñer un haiku . Antes de que vos expliquemos a actividad é convinte que seaibades en qué consiste esta composición poética.   Un haiku é un pequeño poema tradicional japonés. Tan pequeno que a súa estructura consta de tres versos sen rima, que deben sumar un total de diecisiete sílabas. O primeiro verso debe ter 5 sílabas,ol segundo 7 e o terceiro 5, aunque non é obrigatorio seguir esa estructura.     O haiku, xeneralmente expresa unha sensación, unha imaxen, que pode ser evocada con enorme forza ou sutileza. Caracterizase pola sencillez, austeridade, brevedad e asimetría.   NO día da poesía, que se celebra o día 21 de marzo, podedes contribuir con un haiku que a vosa creatividade compoña. Teredes que combinar a poesía coa temática que podádes sacar do Proyecto deste curso sobre Enerxías Sostibles " Do pedernal á fusión". Busca en tres versos a man...