Ir al contenido principal

COIDEMOS DO MEDIO AMBIENTE: RECURSOS PRIMARIA

Na seguinte recompilación de recursos encontraredes varios materiais para utilizar en clase (e na casa) cos que os alumnos de Primariaaprenderán a coidar o medio a través da reciclaxe.

1. O vidro non é lixo, recíclao: Esta páxina web contén unha área específica para os docentes que inclúe unha completa guía didáctica con información de interese, ideas para a posta en marcha de talleres e actividades sobre a reciclaxe do vídrio... Losestudantes aprenderán por que é importante reciclar, que é o punto verde ou a cadea de reciclaxe. Tamén conta con varios xogos




2. Ozzy Ozzone: Os seus protagonistas son dúas moléculas, Ozzy eZoe, que a través de sinxelas explicacións e divertidas imaxes falan da capa de ozono, onde se encontra e que son os 'buratos' de ozono. Ademais, os docentes poden utilizar está páxina para traballar o sol, a Terra e os raios uva. A parte teórica compleméntase cunha práctica que reúne varias solucións que axudan a coidar o medio así como unha zona de xogos.



3. A illa de Honoloko: Trátase dunha páxina desenvolvida pola Axencia Europea de Medioambiente para nenos e nenas de ata 12 anos. Está dispoñible en varios idiomas, entre eles o español, e o obxectivo é que os rapaces comprendan que en función dos seus actos e decisións o ámbito e a saúde desta illa pode cambiar en calquera momento (poden comprobalo en tempo real porque os efectos se aprecian rapidamente); incluíronse uns paneis que, dependendo da súa cor, permiten saber se o están a facer ben (verde), regular (laranxa) ou mal (vermello).

4. Aprender a reciclar. recursos e xogos educativos: Inclúe unha colección de fichas coas que os docentes (e tamén as familias) poden explicar a l@s niñ@s de xeito lúdico o xeito correcto de reciclar o papel, o cartón, o cristal, os envases de plástico, restos de comida... e en que colector (amarelo, verde, azul ou gris) se deposita cada un deles.
5.Cómo aprender a reciclar: Este vídeo, no que se utilizou plastilina para facer uns cubos de lixo, trata de explicar onde se depositan os diferentes tipos de residuos. Foi desenvolvido por María Carmen Ayán, Laura Donaire, Arantxa Díaz, Rosa María Moreno e María Teresa Moreno.



Fuente: Educación3.0

Comentarios

Entradas populares de este blog

Felices vacacións!

  Dende a biblioteca vos desexamos unhas felices vacacións cheas de moitas lecturas e xogos.👀😊 Ata setembro! 💛

Recomendacións lectoras para o verán

  E neste verán, descansar e ler pode ser un bo plan. Por iso, vos deixamos estas recomendacións lectoras 👇

HAIKUS JAPONESES

Para o día da poesía   proponemosvos un traballo no que ides ter que seguir a tradición japonesa e compoñer un haiku . Antes de que vos expliquemos a actividad é convinte que seaibades en qué consiste esta composición poética.   Un haiku é un pequeño poema tradicional japonés. Tan pequeno que a súa estructura consta de tres versos sen rima, que deben sumar un total de diecisiete sílabas. O primeiro verso debe ter 5 sílabas,ol segundo 7 e o terceiro 5, aunque non é obrigatorio seguir esa estructura.     O haiku, xeneralmente expresa unha sensación, unha imaxen, que pode ser evocada con enorme forza ou sutileza. Caracterizase pola sencillez, austeridade, brevedad e asimetría.   NO día da poesía, que se celebra o día 21 de marzo, podedes contribuir con un haiku que a vosa creatividade compoña. Teredes que combinar a poesía coa temática que podádes sacar do Proyecto deste curso sobre Enerxías Sostibles " Do pedernal á fusión". Busca en tres versos a man...