Ir al contenido principal

DESCRICIÓNS DE MEDO 4º PRIMARIA

O alumnado debuxou nunha plantilla un monstruo e os describiron. Para iso tiveron en conta : COMO É? Características físicas e psicolóxicas; DEBILIDADES, Cál é o seu punto débil. Que, quen,como se lle pode destruir; ONDE VIVE Lugar no que vive e no que actua; INIMIGOS Quen é o seu inimigo, QUE ODIA? Cousas que odia, manias, Que é o que non lle gusta; QUE LLE GUSTA? O que lle encanta facer, comer, sonar, sentir; FORTALEZAS Cales son os seus poderes, cal é o seu obxecto máxico.
Fonte: El mar es color azul e lápicero mágico.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Felices vacacións!

  Dende a biblioteca vos desexamos unhas felices vacacións cheas de moitas lecturas e xogos.👀😊 Ata setembro! 💛

Recomendacións lectoras para o verán

  E neste verán, descansar e ler pode ser un bo plan. Por iso, vos deixamos estas recomendacións lectoras 👇

HAIKUS JAPONESES

Para o día da poesía   proponemosvos un traballo no que ides ter que seguir a tradición japonesa e compoñer un haiku . Antes de que vos expliquemos a actividad é convinte que seaibades en qué consiste esta composición poética.   Un haiku é un pequeño poema tradicional japonés. Tan pequeno que a súa estructura consta de tres versos sen rima, que deben sumar un total de diecisiete sílabas. O primeiro verso debe ter 5 sílabas,ol segundo 7 e o terceiro 5, aunque non é obrigatorio seguir esa estructura.     O haiku, xeneralmente expresa unha sensación, unha imaxen, que pode ser evocada con enorme forza ou sutileza. Caracterizase pola sencillez, austeridade, brevedad e asimetría.   NO día da poesía, que se celebra o día 21 de marzo, podedes contribuir con un haiku que a vosa creatividade compoña. Teredes que combinar a poesía coa temática que podádes sacar do Proyecto deste curso sobre Enerxías Sostibles " Do pedernal á fusión". Busca en tres versos a man...