Ir al contenido principal

DIA INTERNACIONAL 13-14

Co gallo do  Día do libro no C.P.I. de Panxón repetimos a actividade realizada o curso pasado polo éxito obtido “APADRIÑAMENTO LECTOR II ”. O alumnado de 1º e 2º de ESO exerceron de padriños e madriñas de lectura co alumnado de Educación Primaria. Tamén os pequenos lectores leron aos grandes. O equipo da biblioteca elixiu libros do noso Rincón de lectura Medioambiental“Rincón Azul, “Nós somos MAR”. Os afillados e afilladas realizaron uns marcapáxinas con motivos mariñeiros para agasallar aos seus padriños e madriñas.
Presentamos a continuación unha mostra dos marcapáxinas creados e unha fotomontaxe de cómo desfrutaron coa lectura


APADRIÑAMENTO LECTOR 2014 - Movie Maker

Cientificonto co polvo Octavio


Autor: Francesca Chessa
Editorial: OQO editora, 2012


Resumo: Ola! Chámome Octavio. Gustaríame traballar no circo do fondo do mar, pero os meus tentáculos son un estorbo: non sei que facer con eles! Estou farto de ser un polbo!
O CSIC impartiu unha sesión de contacontos: “Non quero ser un polbo!”, o venres 24 de abril, ás 09:50h, ao alumnado de 1º, 2º e 3º de primaria, que tivo lugar na biblioteca do centro.   
A xornada comezou coa escenificación do conto "Non quero ser un polbo" na que se introduciron, de forma atractiva e entretida, contidos científicos relacionados co proxecto do noso centro:”Nós somos mar”-
Tras o relato, os alumnos e alumnas participaron nos talleres creativos relacionados cos personaxes do conto.
Este obradoiro foi impartido polos científicos Luisa martínez e Álvaro  Roura entusiastas investigadora do CSIC que se achegaron onde nós para falar sobre o seu traballo. E fíxerono acompañados do que máis lles gusta: unha bolsa chea de libros, un microscopio e animais mariños.
Para comezar, contaron o conto : Non quero ser un polbo!¡¡
Explicáronnos  cousas do seu traballo. Para iso púxose luvas e mostrounos un polbo e unha lura.
A través do microscopio descubrimos como son os pequenos polbiños cando aínda son un ovo. Tamén vimos cabaliños de mar disecados. E o pico de ouro dun calamar xigante... iso si que é perigoso!
Rematou a sesión coa proxección de dous pequenos vídeos: o primeiro, sobre as estratexias que segue o polbo para protexer os seus ovos; e outro sobre os calamares xigantes

Comentarios

Entradas populares de este blog

Felices vacacións!

  Dende a biblioteca vos desexamos unhas felices vacacións cheas de moitas lecturas e xogos.👀😊 Ata setembro! 💛

Recomendacións lectoras para o verán

  E neste verán, descansar e ler pode ser un bo plan. Por iso, vos deixamos estas recomendacións lectoras 👇

HAIKUS JAPONESES

Para o día da poesía   proponemosvos un traballo no que ides ter que seguir a tradición japonesa e compoñer un haiku . Antes de que vos expliquemos a actividad é convinte que seaibades en qué consiste esta composición poética.   Un haiku é un pequeño poema tradicional japonés. Tan pequeno que a súa estructura consta de tres versos sen rima, que deben sumar un total de diecisiete sílabas. O primeiro verso debe ter 5 sílabas,ol segundo 7 e o terceiro 5, aunque non é obrigatorio seguir esa estructura.     O haiku, xeneralmente expresa unha sensación, unha imaxen, que pode ser evocada con enorme forza ou sutileza. Caracterizase pola sencillez, austeridade, brevedad e asimetría.   NO día da poesía, que se celebra o día 21 de marzo, podedes contribuir con un haiku que a vosa creatividade compoña. Teredes que combinar a poesía coa temática que podádes sacar do Proyecto deste curso sobre Enerxías Sostibles " Do pedernal á fusión". Busca en tres versos a man...