Este traballo tivo por obxecto descubrir a importancia das Dunas, a súa dinámica de formación, a súa flora, a súa fauna e os perigos aos que está continuamente sometido este ecosistema .
OBXECTIVOS :
- Identificar e descobrer unha duna costeira e analizar os factores que interveñen na súa formación.
- Coñecer a fraxilidade dos ecositemas dunares ante os cortos e intensos cambios que os homes producimos na natureza.
- Propiciar un pensamento crítico e de reflexión na busca de solución ao problema.
AREAS RELACIONADAS: Ciencias Naturales, Ciencias Sociais.
METODOLOXÍA
Basouxe nunha aprendizaxe autónoma, colaboradora e participativa, co obxectivo de fora o alumnado o que decubrira por si mesmo o funcionamento dunar e chegara as súas propias conclusións.
A actividade constou de dúas fases:
- Traballo de campo (2 horas)
- Posta en común e elaboración de presentacións dixitais por grupos que tiveron que exponer aos compañeiros/as da ESO.
Traballaron en grupos de 5, cada grupo ocupose dunha parcela de traballo:
- Plano da parcela
- Condicións atmosféricas
- Flora
- Fauna, centrada na Píllara que comeza neste mes o seu período de reproducción
- Proceso de formación dunar
- Experimentos de comportamento dunar.
MATERIAIS EMPREGADOS
- Libreta de campo
- Prismáticos
- Lupas
- Brúxulas
- Metro
- Guía de flora e fauna (editada polo Concello de Nigrán)
OBXECTIVOS :
- Identificar e descobrer unha duna costeira e analizar os factores que interveñen na súa formación.
- Coñecer a fraxilidade dos ecositemas dunares ante os cortos e intensos cambios que os homes producimos na natureza.
- Propiciar un pensamento crítico e de reflexión na busca de solución ao problema.
AREAS RELACIONADAS: Ciencias Naturales, Ciencias Sociais.
METODOLOXÍA
Basouxe nunha aprendizaxe autónoma, colaboradora e participativa, co obxectivo de fora o alumnado o que decubrira por si mesmo o funcionamento dunar e chegara as súas propias conclusións.
A actividade constou de dúas fases:
- Traballo de campo (2 horas)
- Posta en común e elaboración de presentacións dixitais por grupos que tiveron que exponer aos compañeiros/as da ESO.
Traballaron en grupos de 5, cada grupo ocupose dunha parcela de traballo:
- Plano da parcela
- Condicións atmosféricas
- Flora
- Fauna, centrada na Píllara que comeza neste mes o seu período de reproducción
- Proceso de formación dunar
- Experimentos de comportamento dunar.
MATERIAIS EMPREGADOS
- Libreta de campo
- Prismáticos
- Lupas
- Brúxulas
- Metro
- Guía de flora e fauna (editada polo Concello de Nigrán)
Comentarios
Publicar un comentario