PASOS QUE SEGUEMOS PARA FACER O CONXURO:
- Lectura de conxuros
- Seleción de palabras que sexan sonoras para crear o conxuro. (Ex. Para crecer o pelo, abrir portas, voar, …)
- Buscamos conxuros en internet e os lemos e comentamos na clase.
- Decidimos a nosa idea (voar , abrir portas….)
- Escollemos os ingredientes
- E….elaboramos o conxuro
- Finalmente o ilustramos
Actividade final:
- Visualización dun capítulo de Meg e Mog, bruxa cuxos feitizos soen terminar en desastre
- Fixemos unha mostra dos traballos realizados, no expositor do corredoiro e un libro dixital
- Recitamos os conxuros e feitizos aos nosos compañeiros/as.
- Lectura de conxuros
- Seleción de palabras que sexan sonoras para crear o conxuro. (Ex. Para crecer o pelo, abrir portas, voar, …)
- Buscamos conxuros en internet e os lemos e comentamos na clase.
- Decidimos a nosa idea (voar , abrir portas….)
- Escollemos os ingredientes
- E….elaboramos o conxuro
- Finalmente o ilustramos
Actividade final:
- Visualización dun capítulo de Meg e Mog, bruxa cuxos feitizos soen terminar en desastre
- Fixemos unha mostra dos traballos realizados, no expositor do corredoiro e un libro dixital
- Recitamos os conxuros e feitizos aos nosos compañeiros/as.
Comentarios
Publicar un comentario