Ir al contenido principal

Proxecto trimestral: Brailleando ando!

 


“Seremos o cambio que queremos ver no mundo” é o noso lema (deste curso e da nosa vida). Sabemos que alcanzar ese propósito non é doado, require de moito traballo e esforzo individual e colectivo. 
Hoxe contarémosvos un pouquiño do traballo en equipo que realizamos no segundo trimestre focalizado na procura do noso lema. 
Todo comeza coa resposta á seguinte cuestión: como podemos ser o cambio que desexamos para o mundo? A resposta está clara, axundando aos demais; pero, como? Empatizando, solidarizándonos, respectando, axudando… Entre moitas outras accións.
Dita resposta achegounos a coñecer, a conectar e a gozar co braille durante o segundo trimestre. 
Primeiro documentámonos sobre que era o braille, quen o empregaba, a quen se lle ocorreu a brillante idea de crealo, onde podemos atopalo no noso día a día, etc.
Comezamos decorando as caixas de ovos de seis oquiños que nos axudan a comprender a composición do braille, xa que tan só precisamos coñecer moi ben 6 puntiños para escribir e ler en braille, sorprendente, verdade?
Tras isto mergullámonos de pleno no alfabeto braille e… Menuda sorpresa!! Encantounos ler e crear as nosas primeiras palabriñas. Que marabilla! 
Despois, demos paso ao coñecemento dos números, que por certo; xa sabemos a que piso queremos subir ou baixar en ascensor con mirar o número braille.
Tamén fixemos algún xogo en parellas que consistía en adiviñar os números aos que nos retaban outros equipos e… Tras un amplo coñecemento… Tachán!! Convidáronnos a pasar un anaquiño dunha mañá na ONCE! Que emoción!!! Puidemos manipular todo canto material nos amosaron: xogos, tarxetas, follas, libros… Escribimos o noso nome con máquinas perkins e vivimos en primeira persoa como se leva a cabo a impresión de libros braille. Rematamos a visita á ONCE abraiados/as e entusiasmados/as a partes iguais. 😍
Foi unha experiencia tan marabillosa como enriquecedora. 
Moitas grazas, Centro de Recursos Educativos da ONCE de Pontevedra por contribuír a accións que xerarán grandes cambios e grandes persoas, foi un verdadeiro pracer. 💛💙❤








Comentarios

Entradas populares de este blog

Felices vacacións!

  Dende a biblioteca vos desexamos unhas felices vacacións cheas de moitas lecturas e xogos.👀😊 Ata setembro! 💛

HAIKUS JAPONESES

Para o día da poesía   proponemosvos un traballo no que ides ter que seguir a tradición japonesa e compoñer un haiku . Antes de que vos expliquemos a actividad é convinte que seaibades en qué consiste esta composición poética.   Un haiku é un pequeño poema tradicional japonés. Tan pequeno que a súa estructura consta de tres versos sen rima, que deben sumar un total de diecisiete sílabas. O primeiro verso debe ter 5 sílabas,ol segundo 7 e o terceiro 5, aunque non é obrigatorio seguir esa estructura.     O haiku, xeneralmente expresa unha sensación, unha imaxen, que pode ser evocada con enorme forza ou sutileza. Caracterizase pola sencillez, austeridade, brevedad e asimetría.   NO día da poesía, que se celebra o día 21 de marzo, podedes contribuir con un haiku que a vosa creatividade compoña. Teredes que combinar a poesía coa temática que podádes sacar do Proyecto deste curso sobre Enerxías Sostibles " Do pedernal á fusión". Busca en tres versos a man...

Amigos top en 5º de EP

  Os nenos e nenas de 5º de EP aprenderon a empregar a app CANVA e a partires dunha expresión escrita chamada amigos top crearon a seguinte presentación da cal son partícipes na busca de amigos con cualidades incríbles. Vos deixamos a presentación que elaboraron para este final de curso: Bo traballo rapazada! 👏👏👏