Ir al contenido principal

NAVEGANDO NAS EMBARCACIÓNS TRADICIONAIS

En recoñecemento ao traballo que o CPI de Panxón ven realizando co proxecto “NÓS SOMOS MAR",  o alumnado de 5º e 6º de primaria do noso centro foi convidado a participar na actividade “NAVEGANDO NAS EMBARCACIÓNS TRADICIONAIS DE GALICIA”.
A actividade organizada polo Centro Tecnolóxico do Mar (CETMAR) e a Federación Galega pola Cultura Marítima e Fluvial (FGCMF), contando coa colaboración da Asociación de Mariñeiros de Bouzas, realizouse o día 18 de decembro. O obxectivo da actividade era coñecer  as embarcacións  tradicionais de Galicia e  as artes de pesca que empregaban algunhas delas. Tamén se pretendía que tomaramos conciencia sobre a necesidade de conservar estas embarcacións que, unha vez rematada a súa vida laboral, son reconvertidas para usos culturais, deportivos e de lecer, evitando así a perda destas embarcacións que forman parte do noso patrimonio marítimo.
A actividade tivo un pequeno adianto  o día 17 de decembro no propio colexio, onde o alumnado de 5º e 6º xa recibiu unha introdución sobre as embarcacións nas que navegarían ao día seguinte. A FGCMF tamén elaborou unhas unidades didácticas para esta actividade.
O día 18 ás 9,30 horas o alumnado de 5º e 6º visitaba o CETMAR e no seu salón de actos eran recibido polos seus responsables. Logo recibirían unha charla complementaria á do día anterior sobre as embarcacións tradicionais e as artes de pesca.  A continuación iniciaron un percorrido polo centro  para coñecer algúns dos traballos que se realizan no CETMAR, por exemplo o deseño dunha embarcación de pesca totalmente eléctrica da que puideron  coñecer a súa maqueta. Tamén coñeceron como son as boias oceanográficas que envían continuamente ao CETMAR abundante información sobre a temperatura do mar, ventos, salinidade da auga, correntes, etc.


Ás 11 da maña profes e alumnado estaban na Praia de Bouzas, onde está a Asociación de Mariñeiros de Bouzas. Equipados cos chalecos salvavidas foron distribuídos entre 5 embarcacións tradicionais é seguindo as instrucións dos respectivos patróns puxeron rumbo a Cangas para coñecer á antiga conserveira de Massó, á factoría baleeira e coñecer parte da historia deste complexo industrial relacionado coa pesca e que foi un dos máis importantes de Europa. 

Medios de comunicación que recollen a actividade :
- Vigo última hora
- Atlántico Diario 
- Asociación de mariñeiros Artesanais e Deportivos de Vigo




Comentarios

Entradas populares de este blog

Felices vacacións!

  Dende a biblioteca vos desexamos unhas felices vacacións cheas de moitas lecturas e xogos.👀😊 Ata setembro! 💛

Amigos top en 5º de EP

  Os nenos e nenas de 5º de EP aprenderon a empregar a app CANVA e a partires dunha expresión escrita chamada amigos top crearon a seguinte presentación da cal son partícipes na busca de amigos con cualidades incríbles. Vos deixamos a presentación que elaboraron para este final de curso: Bo traballo rapazada! 👏👏👏

HAIKUS JAPONESES

Para o día da poesía   proponemosvos un traballo no que ides ter que seguir a tradición japonesa e compoñer un haiku . Antes de que vos expliquemos a actividad é convinte que seaibades en qué consiste esta composición poética.   Un haiku é un pequeño poema tradicional japonés. Tan pequeno que a súa estructura consta de tres versos sen rima, que deben sumar un total de diecisiete sílabas. O primeiro verso debe ter 5 sílabas,ol segundo 7 e o terceiro 5, aunque non é obrigatorio seguir esa estructura.     O haiku, xeneralmente expresa unha sensación, unha imaxen, que pode ser evocada con enorme forza ou sutileza. Caracterizase pola sencillez, austeridade, brevedad e asimetría.   NO día da poesía, que se celebra o día 21 de marzo, podedes contribuir con un haiku que a vosa creatividade compoña. Teredes que combinar a poesía coa temática que podádes sacar do Proyecto deste curso sobre Enerxías Sostibles " Do pedernal á fusión". Busca en tres versos a man...